aramband logo

این محصول جایگزین جک های سنتی است که کار بستن درب را به صورت اتوماتیک انجام میدادند.

لازم است که کمی در مورد جک های  اتوماتیک بگوییم تا تفاوت این محصول را با جک های سنتی دریابید

قبل از هر چیز با جک های اتوماتیک درب  خداحافظی کنید

ما جدید ترین تکنولوژی را بازیبایی خیره کننده برای شما به ارمغان آورده ایم . شما که در جستجوی محصول متفاوت هستید و همیشه به دنبال بهترین ها بوده اید لازم است که خاطر نشان کنیم که اینجا نقطه پایان جستجوی شما ست

تصور میکنم در صورتی که حداقل یک بار از جکهای اتوماتیک درب برای بستن خود کار درب منزل یا محل کار خود استفاده کرده باشید یا حتی یکبار از دربی که به یکی از انواع این نوع جکها مجهز شده اند عبور کرده باشید دریافته باشید که این جکها باعث می شوند که درب به سختی باز شود و این موضوع برای خردسالان و کهنسالان مشکلی دائمی برای بازو بسته کردن درب است.

اگر خود شما یکی از این جک ها را نصب کرده باشید لازم به ذکر نیست و خود خوب می دانید که با چه هیولای رام نشدنی طرف هستید . مشکلات تنظیم دائمی این جکها از برزگترین معایب آنهاست که مرتبا از تنظیم خارج شده و شما را مجبور به تنظیم مجدد میکنند و دیری نمی پاید که باز هم با یک بار باز شدن درب تا انتها از تنظیم خارج شده و روز از نو و …..

ظاهر خشن و بازوی دست و پا گیر این مدل جک ها مانعی همیشگی در باز شدن کامل درب است و در هنگام حمل و نقل اسباب و اثاثیه مزاحمت بازوی جک سوهان روح و روان خواهد بود.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *